Kategorie
Producent
Dostępność
Dostawa
Promocja
Rowery gravel RONDO RUTT
Na czym polega regulacja geometrii w rowerach ROONDO RUTT
Dzięki łatwej zmianie trybu ustawień możesz zmienić swój rower gravelowy typu endurance na model race. Rgulowana geometria w rowerze Rondo Ruut AL2 to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala dostosować charakterystykę jazdy do preferencji rowerzysty oraz warunków terenowych. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu widelca TwinTip 2.0, który oferuje dwie różne pozycje ustawienia kątów.
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 1-2 dni
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 1-2 dni
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 1-2 dni
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 1-2 dni
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 1-2 dni
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 1-2 dni
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 1-2 dni
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 1-2 dni
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 1-2 dni
Dwa tryby ustawień – Widelec TwinTip 2.0 posiada dwie pozycje mocowania osi koła, które wpływają na geometrię roweru.
Pozycja niska (Low): Obniża przód roweru, zwiększa kąt główki ramy i skraca wyprzedzenie widelca. Daje to bardziej sportową, agresywną geometrię, idealną na szybką i dynamiczną jazdę, szczególnie na asfaltowych i twardych nawierzchniach.
Pozycja wysoka (High): Podnosi przód roweru, zmniejsza kąt główki ramy i wydłuża wyprzedzenie widelca. Powoduje to bardziej komfortową, stabilną geometrię, co sprawdza się na długich dystansach, szutrach i nierównych nawierzchniach.
Przestawienie widelca pozwala zmienić kąt główki ramy o kilka stopni, co wpływa na stabilność i zwrotność roweru. W pozycji "Low" rower staje się bardziej zwrotny i dynamiczny, natomiast w "High" bardziej stabilny i komfortowy na nierównościach.
Dzięki regulowanej geometrii można łatwo dostosować rower do różnych warunków i preferencji: od wyścigowych przejażdżek po asfalcie, przez bikepacking, aż po jazdę po trudnych, szutrowych trasach.
Ta funkcja sprawia, że Rondo Ruut AL2 to wyjątkowo wszechstronny rower gravelowy, który może być dostosowany do stylu jazdy i rodzaju terenu, oferując optymalne wrażenia zarówno podczas szybkich przejażdżek, jak i długodystansowych wypraw.