Odstąpienie od umowy
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni, od doręczenia zamówionego towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- W tym celu należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając pismo na adres Aventura Sport Bartłomiej Baranowski, ul, Sienkiewicza 47, 50-349 Wrocław tel. 71 7287416, lub pocztą elektroniczną na adres info@aventurasport.pl.
- Istnieje możliwość skorzystania ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi/ przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż 14 dni, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta /przedsiębiorcy na prawach konsumentao decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwrotu płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument/przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraża zgodę na inne rozwiązanie.
- Zwrotu towaru należy dokonać na adres Aventura Sport Bartłomiej Baranowski, ul. Sienkiewicza 47, 50-349 Wrocław lub, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, odstąpienia od umowy.
- Konsument/przedsiębiorca na prawch konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Zwrot może być dokonany w szczególności za pośrednictwem Poczty Polskiej, wg cennika operatora.
- Konsument/przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.