Rower Merida gravel SILEX 200 L(55) BLACK (GREY TITAN)
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis i dane techniczne Rower Merida gravel SILEX 200 L(55) BLACK (GREY TITAN)
Jeden z czołowych rowerów gravelowych świata stał się jeszcze lepszy! Z nowa Meridą Silex każda przejażdżka może być przygodą. Rower jest na nią lepiej przygotowana niż wcześniej m.in. dzięki 45-mm oponom i 180-mm tarczy hamulcowej z przodu. Silex wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany. Sercem roweru jest lekka i sztywna rama Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii "Smooth welding". Wysoki komfort jazdy zapewni Ci geometria ramy, karbonowy widelec, a także karbonowa sztyca. Rama ma nowe wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port. Pozwala ono wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę. Silex 200 ma solidny napęd z przerzutkami Shimano Sora, korbą FSA Omega 48-32 i 9-rzędową kasetą Shimano 11-34. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy. Kontrolę nad rowerem poprawią hamulce tarczowe Promax wyposażone w 180-mm tarczę hamulcową z przodu i 160-mm z tyłu. Z przodu towarzyszy jej Disc Cooler, system chłodzenia, który zapobiega przegrzewaniu się hamulca. Silex 200 toczy się na solidnych kołach Merida Comp SL II (Tubeless Ready) i jest wyposażony w 12-mm sztywne osie, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Odpowiedni komfort jazdy zapewniają 45-mm opony Maxxis Rambler, w rowerze można zmieścić nawet 47-mm przednią oponę (700 x 47C). Silex 200 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może się sprawdzić na różne sposoby. To rower do szybkich przejażdżek i długich wypraw, do dojazdów do pracy i wytchnienia od niej. Jest Silex, jest przygoda. Przeżyj ją na swój sposób!
- Nowa udoskonalona wersja lekkiej i sztywnej aluminiowej ramy
- W pełni karbonowy widelec
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Wiele punktów mocowań, które mogą się przydać na wyprawie
- Przerzutki Shimano Sora, korba FSA Omega 48-32, 9-rzędowa kaseta Shimano CS-HG200 11-34
- Koła Merida Comp SL II (Tubeless Ready) i 12-mm sztywne osie
- Mechaniczne hamulce tarczowe Promax DSK-330R
- Opony Maxxis Rambler 700 x 45C i prześwit dla przedniej opony 700 x 47C
- materiał: aluminium
- maks. rozmiar opony: 700 x 47C
- standard osi: 100 x 12/142 x 12 mm
- standard suportu: BSA
- stożkowa (taperowana) rura sterowa
- materiał: karbon
- maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 47C
- mechaniczny hamulec tarczowy
- mechaniczny hamulec tarczowy
- 180 mm
- 160 mm
- GS
- materiał: aluminium
- średnica: 27,2 mm
- cofnięcie (setback): 5 mm
- V-mount
- 11-34 T
- 9-rzędowa
- 48-32 T
- 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL
- piasta przód: 100 x 12 mm
- 32 otwory na szprychy
- 6 śrub
- piasta tył: 142 x 12 mm
- 32 otwory na szprychy
- 6 śrub
- szerokość wewn.: 23 mm
- wysokość: 24 mm
- materiał: aluminium
- Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
- w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
- 700 x 45C
- zwijana
- TR
- EXO
- 700 x 45C
- zwijana
- TR
- EXO