Menu

Rower MTB Kross Level 8.0 29'' M czarny-czerwony-grafitowy mat 2019

Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 48 h
Cena: 4 999,00 zł 4999.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Kross
Kod produktu: KROSS-2019-KRLV8Z29X19M000365

Opis i dane techniczne

PROGRESYWNA GEOMETRIA
Zwinność, prędkość, kontrola. Te trzy słowa określają charakter progresywnej ramy. Dystrybucja masy ciała jest jeszcze bardziej precyzyjna co bezpośrednio wpływa na właściwości zjazdowe roweru.

DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY
W ramach Kross Level znajdziesz drobne rozwiązania, które poprawiają ergonomię i funkcjonalność roweru jak układ wewnętrznego prowadzenia przewodów w ramie. Zaprojektowaliśmy go tak, aby dawał łatwy dostęp do pancerzy, a przy tym zapewniał ich ułożenie ograniczające możliwość ich swobodnego poruszania wewnątrz ramy, lub załamywania w miejscach wyjścia i wejścia.

RÓŻNE RODZAJE WŁÓKIEN
Doskonałe narzędzie to takie, które dostosowano do konkretnych zadań. Dlatego w różnych modelach Kross Level znajdziesz inne rodzaje włókien węglowych o różnych właściwościach. W topowych modelach Level TE, Level 15.0 i 14.0 jest to ultralekki carbon D84.

WŁASNE R&D
Wymagając najlepszych osiągów, musimy mieć pełną kontrolę nad projektowaniem i powstawaniem naszych ram. Dlatego modele Kross Level to nie jedna z wielu ram dostępnych na rynku, a sprzęt zaprojektowany przez specjalistów naszego działu R&D we współpracy z najlepszymi testerami - zawodnikami Kross Racing Team.

RAMA
MATERIAŁ RAMY Aluminium Superlite (inside cable)
WIDELEC Rock Shox Recon RL Solo Air (skok 100mm, blokada skoku w manetce, Tapered)
TYLNY AMORTYZATOR -
KOŁA
PIASTA PRZÓD Shimano Deore HB-M6010 (15x100mm)
PIASTA TYŁ Shimano Deore FH-M6010 (12x142mm)
OPONY Schwalbe Rapid Rob (27.5"x2.1"; 29"x2.1")
OBRĘCZE WTB ST i23 (27,5"/29", 23mm, Tubeless Ready)
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano SLX FD-M7025
PRZERZUTKA TYŁ Shimano SLX RD-M7000
HAMULCE PRZÓD Shimano Disc BR-M500 (tarczowy, hydrauliczny, rotor: 27,5": 160mm; 29": S/M/L 160mm; XL 180mm)
HAMULCE TYŁ Shimano Disc BR-M500 (tarczowy, hydrauliczny, rotor: 160mm)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano BL-MT500 (hydrauliczny)
MANETKI Shimano SLX SL-M7000 (2x11)
KORBY Shimano FC-MT600 (36/26T)
SUPORT Shimano Press Fit BB-MT500
ŁAŃCUCH Shimano CN-HG601
KASETA / WOLNOBIEG Shimano Deore SLX CS-M7000 (11-42T)
KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (27,5": 700mm; 29": 720mm; 31.8mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (27,5": S-80mm, M-90mm, wznios 7°; 29": S-60mm, M-70mm, L/XL-80mm, rise 17°)
WSPORNIK SIODŁA Aluminium (27,5": 350mm; 29": S/M-350mm, L/XL-400mm; 27.2mm)
STERY VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
SIODŁO Kross VL-1489
CHWYTY Kross Certain
PEDAŁY -

TECHNOLOGIE 

 
Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
 
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
 
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl