Rower MTB Merida BIG TRAIL 400 L(17) MATT METAL BRONZE (COPPER)

Dostępność: Spodziewana dostawa
Cena: 4 999,00 zł 4999.00
Kup na raty 0% Wystarczy dowód osobisty. Nie wymagamy zaświadczeń o zatrudnieniu i dochodach. Wszystkie formalności można dokonać on line.
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Merida
Kod produktu: MERIDA-2401400

Opis i dane techniczne Rower MTB Merida BIG TRAIL 400 L(17) MATT METAL BRONZE (COPPER)

Szukasz ścieżkowej alternatywy dla roweru z pełnym zawieszeniem? Meridą Big.Trail zgłasza swoją gotowość! To ścieżkowy hardtail, który wywołuje szeroki uśmiech na twarzy i zbiera świetne recenzje najważniejszych rowerowych mediów. Jego znaki rozpoznawcze to mocna podwójnie cieniowana aluminiowa rama z nowoczesną trailową geometrią, przedni amortyzator o dużym skoku, koła 29” z masywnymi oponami oraz regulowana sztyca o dużym skoku. Wszystko to daje świetne doznania na wielu trasach. Ścieżkowy hardtail jest tańszy od roweru z pełnym zawieszeniem, łatwiej go ustawić i serwisować. Swoje robi ścieżkowa geometria Big.Traila. Długi zasięg i płaski kąt główki ramy pomagają nawet na wymagających zjazdach z korzeniami czy kamieniami, a stromy kąt rury podsiodłowej i centralna pozycja na rowerze świetnie wspierają na podjazdach. Krótka rura podsiodłowa i niski przekrok pomagają uzyskać wiele miejsca do manewrowania rowerem, gdy ścieżka staje się wymagająca. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy Big.Traila, rama ma wewnętrzne prowadzenie przewodów dla ich ochrony przed brudem i wilgocią. Ma również miejsce na dwa koszyki bidonu oraz mocowanie Trail Mount pod górną rurą, które pozwala zamontować dodatkowe narzędzia czy pompkę i odciążyć plecy. Świetną amortyzację w Big.Trailu 400 zapewnia widelec SR Suntour XCR34 2CR o 140-mm skoku. Na wielu trasach możesz polegać na napędzie 1x z przerzutką Shimano CUES U6000, korbą Shimano CUES U6000 32 i 10-rzędową kasetą Shimano LG300 11-48. Twoje bezpieczeństwo na ścieżkach zwiększą 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200. Na różnych trasach sprawdzą się koła 29” Merida Comp TR (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Świetną przyczepność, komfort i stabilność zapewniają opony Kenda Regolith 2,4”, a prześwit pozwala założyć w tym rowerze ścieżkowym opony o szerokości nawet 2,5”. Przyjęcie odpowiedniej pozycji, dostosowanej do sytuacji na trasie, i lepszą kontrolę nad rowerem daje regulowana sztyca Merida Comp TR. Wszechstronność Big.Traila zwiększają ukryte punkty mocowania dla bagażnika, błotników i stopki. Przede wszystkim jest to jednak hardtail z dużym skokiem przedniego amortyzatora, który uwielbia jazdę na ścieżkach. Baw się dobrze z Big.Trailem 400!

 
  • Lekka, sztywna i wytrzymała aluminiowa rama TFS z nowoczesną ścieżkową geometrią
  • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia, bardzo niski przekrok dla łatwego manewrowania
  • Amortyzator SR Suntour XCR34 2CR, Air, 140 mm
  • Przerzutka Shimano CUES U6000, korba Shimano CUES U6000 32, 10-rzędowa kaseta Shimano LG300 11-48
  • 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200
  • Koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody, opony Kenda Regolith 29 x 2,4” i prześwit na opony 2,5"
  • Sztywne osie i piasty Shimano TC500-B/TC500-HM-B w standardzie Boost
  • Koła Merida Comp TR (Tubeless Ready) i regulowana sztyca Merida Comp TR o skoku - S: 125 mm, M/L: 150 mm, XL/XXL: 175 mm
  • Ukryte punkty mocowania dla błotników, bagażnika i stopki oraz mocowanie Trail Mount dla pompki czy narzędzi

SPECYFIKACJA

RAMA BIG.TRAIL TFS
  • materiał: aluminium
  • maks. rozmiar tylnego koła: 29 x 2,5"
  • standard tylnej osi: 148 x 12 mm
  • standard suportu: BSA
 
 
WIDELEC SR Suntour XCR34 2CR
  • powietrzny
  • skok: 140 mm
  • stożkowy (taperowany)
  • offset: 51 mm
  • maks. rozmiar przedniego koła: 29 x 2,4"
HAMULEC PRZÓD Shimano MT200
  • 2 tłoczki
HAMULEC TYŁ Shimano MT200
  • 2 tłoczki
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD Shimano RT10
  • 180 mm
TARCZA HAMULCOWA TYŁ Shimano RT10
  • 180 mm
STERY MERIDA M4455
KIEROWNICA MERIDA EXPERT CC
  • materiał: aluminium
  • szerokość: 740 mm
  • wznios: 10 mm
MOSTEK MERIDA COMP CC
  • materiał: aluminium
  • średnica: 31,8 mm
  • kąt: 7°
  • 50 mm
ROZMIAR MOSTKA 50 mm
CHWYTY KIEROWNICY MERIDA COMP EC
PRZERZUTKA TYŁ Shimano CUES U6000
  • GS
MANETKA TYŁ Shimano CUES U6000
MANETKA PRZÓD Shimano SL-MT500-L
SZTYCA MERIDA COMP TR
  • średnica: 30,9 mm
  • cofnięcie (setback): 0 mm
  • skok regulowanej sztycy - S: 125 mm, M/L: 150 mm, XL/XXL: 175 mm
OBEJMA PODSIODŁOWA MERIDA COMP QR
SIODŁO MERIDA COMP SL
  • V-mount
PEDAŁY VP VPE-891
ŁAŃCUCH Shimano LG500
KASETA/WOLNOBIEG Shimano LG300
  • 11-48 T
  • 10-rzędowa
WKŁAD SUPORTU Shimano BB-UN101
  • 73 mm
KORBA Shimano CUES U4000
  • 32 T
  • 170 mm - S, 175 mm - od rozmiaru M wzwyż
PIASTA PRZÓD Shimano TC500-B
  • piasta przód: 110 x 15 mm
  • 32 otwory na szprychy
  • Centerlock
PIASTA TYŁ Shimano TC500-HM-B
  • piasta tył: 148 x 12 mm
  • 32 otwory na szprychy
  • Centerlock
OBRĘCZ MERIDA COMP TR
  • szerokość wewn.: 29 mm
  • materiał: aluminium
  • Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
SZPRYCHY Black stainless
OŚ TYŁ MERIDA COMP TR
  • w zestawie wyjmowana dźwignia tylnej osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
OPONA PRZÓD Kenda Regolith
  • 29 x 2,4"
  • drut
OPONA TYŁ Kenda Regolith
  • 29 x 2,4"
  • drut
DĘTKI CST Ultralite-29
 

Zdarza się, że w ostatniej chwili jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia zmian w specyfikacji, by skrócić czas produkcji i dostawy rowerów. Zmiany te mogą być nieuwzględnione w specyfikacji rowerów oraz ich zdjęciach na stronie internetowej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl