W dniu 12 listopada br. sklep będzie nieczynny. 

Zapraszamy ponownie we wtorek 13 listopada 2018 r. 

Rower MTB Kross Soil 2.0 L grafitowy-limonkowy połysk 2019

Dostępność: Prosimy o kontakt w celu zakupu
Cena: 11 999,00 zł 11999.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Kross
Kod produktu: KROSS-KRSO2Z29X18M000461

Opis i dane techniczne

Trail to kwintesencja radości z jazdy MTB. Bez wyścigowego spięcia za to z pełną mocą pasji nowe Soile i Dusty wyciskają z band i gładkich przeszkód terenowych pełnię szczęścia.         

FLIP CHIP
Ułatwiliśmy system zmiennej geometrii ramy Soil, który pozwala w łatwy i szybki sposób dopasować charakterystykę roweru do preferowanego stylu jazdy. Teraz wystarczy przełożyć podkładkę w górnym linku zawieszenia.

KOŁA 29"
Koła 29" są najwłaściwszym wyborem do jazdy trailowej.

PROGRESYWNA GEOMETRIA
Zwinność, prędkość, kontrola. Te trzy słowa określają charakter progresywnej ramy. Dystrybucja masy ciała jest jeszcze bardziej precyzyjna co bezpośrednio wpływa na właściwości zjazdowe roweru.

RVS Nasze autorskie zawieszeni oparte na wirtualnym punkcie obrotu i doskonałej geometrii. Wraz z ruchem osi tylnego koła środek obrotu zawieszenia zmienia swoje położenie umożliwiając działanie niezależne do sił napędu i hamowania. Dzięki temu RVS eliminuje bujanie przy pedałowaniu zachowuje czułość w każdym położeniu, co przekłada się na doskonałą przyczepność.


RAMA
MATERIAŁ RAMY Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension (travel 130mm, boost)
WIDELEC RockShox Pike RC Solo Air (skok 130mm, 15 × 110mm, crown lockout, boost, tapered)
TYLNY AMORTYZATOR Rock Shox Deluxe RT (210x50mm, Debon Air)
KOŁA
PIASTA PRZÓD DT SWiSS M 1900 Spline R TLR (15×110mm, boost)
PIASTA TYŁ DT SWiSS M 1900 Spline R TLR (12×148mm, boost)
OPONY WTB Trail Boss TCS Light (29"x2.4")
OBRĘCZE DT SWiSS M 1900 Spline R TLR (29”, 30mm, tubeless)
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD -
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Deore XT RD-M8000
HAMULCE PRZÓD Shimano Deore XT BR-M8000 (tarczowe, hydrauliczne, rotor: 180mm)
HAMULCE TYŁ Shimano Deore XT BR-M8000 (tarczowe, hydrauliczne, rotor: 180mm)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano Deore XT BL-M8000 (hydrauliczne)
MANETKI Shimano SLX SL-M7000 (1x11)
KORBY Shimano SLX FC-M7000 (32T, Boost)
SUPORT Shimano SM-BB52 BSA
ŁAŃCUCH Shimano CN-HG701
KASETA / WOLNOBIEG Shimano Deore XT CS-M8000 (11-46T)
KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (S - 760mm; M/L/XL - 780mm, 35mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (55mm, 35mm, rise 0°)
WSPORNIK SIODŁA KS Suspension LEV Integra (30.9mm, S/M - 390x125mm, L/XL - 440x150mm)
STERY VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
SIODŁO WTB Volt Sport
CHWYTY Kross Stable
PEDAŁY -

 

TECHNOLOGIE 

Aluminium Super Lite

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony

RVS Revo Virtual Suspension

Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce - w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.

T-head tube

Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
 

Hydro-F Tube

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
 
 

Inner Cable Routing

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
 

Disc Brakes

Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

Boost 12x148

Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.

 

 
 

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
 
 

RHS System

Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum

 

 

Smooth Welding

Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.

BB Press Fit

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl