Rower MTB Kross Soil 2.0 L czarny-niebieski mat 2018

soil_2_0_black_blue_matte.png
  • promocja
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 48 h
Cena: 8 999,00 zł 10 999,00 zł 8999.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Kross
Kod produktu: KROSS-KRSO2Z27X18M140003

Opis i dane techniczne

Rower MTB Kross Soil 2.0

Jazda po singlach to najlepsza zabawa! Stworzyliśmy rowery specjalnie dla tych, którzy uwielbiają zakręty, skoki i wysoki poziom adrenaliny. Trail to 11 rowerów przeznaczonych do jazdy po ścieżkach – przygotowanych i naturalnych. Geometria modeli i zastosowane komponenty powodują, że to najbardziej uniwersalne roweryv z całej kolekcji. Kross soil oparty na zawieszeniu rvs z 130 mm skokiem oraz sztywny dust to nowoczesne, aluminiowe modele ścieżkowe o dużym potencjale zabawowym.

 

RAMA

MATERIAŁ RAMY             Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension, skok 130mm, Boost

WAGA  14 kg

WIDELEC             Rock Shox Reba RL Solo Air (skok 130mm, blokada na koronie, 15x110mm Boost, Tapered)

TYLNY AMORTYZATOR  Rock Shox Monarch R (190x51mm, DebonAir)

KOŁA

PIASTA PRZÓD  Shimano Deore HB-M6010 (15x110mm, Boost)

PIASTA TYŁ         Shimano Deore FH-M6010 (12x148mm, Boost)

OPONY Schwalbe Nobby Nic Performance (27,5"x2.6")

OBRĘCZE             WTB STP i29 (27.5", 29mm, Tubeless)

NAPĘD

PRZERZUTKA PRZÓD     

PRZERZUTKA TYŁ             SRAM NX

HAMULCE PRZÓD           SRAM Level T (tarczowy, hydrauliczny)

HAMULCE TYŁ   SRAM Level T (tarczowy,hydrauliczny)

DŹWIGNIE HAMULCA   SRAM Level T (hydrauliczne)

MANETKI            SRAM NX Trigger (1x11)

KORBY  SRAM NX (32T, Boost)

SUPORT               SRAM Press Fit GXP

ŁAŃCUCH           SRAM PC-1110

KASETA / WOLNOBIEG SRAM PG-1130 (11-42T)

KOMPONENTY

KIEROWNICA    Aluminium (760mm, 35mm)

WSPORNIK KIEROWNICY             Aluminium (55mm, 35mm, wznios 0°)

WSPORNIK SIODŁA        Rock Shox Reverb ( S/M-125mm x 390mm, L-150mm x 440mm, XL-170mm x 480mm, 30.9mm)

STERY    VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)

SIODŁO                WTB Volt Sport

CHWYTY              Kross Stable

PEDAŁY               

 

Aluminium Super Lite

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony

Press Fit Bottom Bracket

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.

Disc Brakes

Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

Hydro-F Tube

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

RVS

Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce - w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.

T-head tube

Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum

Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl