Rower MTB Kross Level 8.0 29'' M czarny-czerwony-srebrny mat 2018

level_8_0_black_red_silver_matte.png
  • promocja
Dostępność: Dostępny w sklepie
Dostawa: 48 h
Cena: 4 249,15 zł 4 999,00 zł 4249.15
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Kross
Kod produktu: KROSS-KRLV8Z29X19M140003

Opis i dane techniczne

Rower MTB Kross Level 8.0

 

RAMA

MATERIAŁ RAMY             Aluminium Superlite

WAGA  13,23 kg

WIDELEC             RockShox Recon RL (skok 100mm, blokada skoku w manetce, stozkowa rura sterowa)

TYLNY AMORTYZATOR 

KOŁA

PIASTA PRZÓD  Shimano Deore HB-M6010 (15x100mm)

PIASTA TYŁ         Shimano Deore FH-M6010 (12x142mm)

OPONY Schwalbe Rapid Rob (27,5" / 29" × 2,1")

OBRĘCZE             WTB STP i23 (27,5" / 29", 23mm, tubeless)

NAPĘD

PRZERZUTKA PRZÓD      Shimano SLX FD-M7025

PRZERZUTKA TYŁ             Shimano SLX RD-M7000

HAMULCE PRZÓD           Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 27,5": 160mm / 29": S/M/L - 160mm, XL - 180mm

HAMULCE TYŁ   Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)

DŹWIGNIE HAMULCA   Shimano BL-M396 (hydrauliczne)

MANETKI            Shimano SLX SL-M7000 (2x11)

KORBY  Shimano FC-MT600 (36/26T)

SUPORT               Shimano Press Fit BB-MT500

ŁAŃCUCH           Shimano CN-HG601

KASETA / WOLNOBIEG Shimano SLX CS-M7000 (11-42T)

KOMPONENTY

KIEROWNICA    Aluminium (27,5": 700mm / 29": 720mm, 31,8mm)

WSPORNIK KIEROWNICY             Aluminium (27,5": S - 80mm, M - 90mm, wznios 7° / 29": S - 60mm, M - 70mm, L - 80mm, wznios -17°)

WSPORNIK SIODŁA        Aluminium (27,5": 350mm / 29": S/M - 350mm, L - 400mm, 27,2mm)

STERY    VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)

SIODŁO                Kross VL-1489

CHWYTY              Kross Certain

PEDAŁY               

 

 

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony

 
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
 
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl